pondělí 4. ledna 2016

My currently hair care



Dnes Vám ukáži jak pečuji o své vlásky, jsem do nich magor a vyzkoušela jsem milión značek a milión šampónů, kondicionérů, masek a různých olejů. Jenže většinou mé vlasy jen přesušovaly a nikdy nevypadaly tak, jak jsem si  představovala.
Zlom nastal, když jsem šla do Jacob&stylers v Brně. 
Tam mi Luděk doporučil Label m. Honey&Oat, pro mé suché vlasy.
A musím říct, že je to po dlouhé době, co mám tak hydratované a krásné vlasy, ale ono to není zásluha produktů, musíte mít i dobrý FÉN, jinak Vám je to naprd.
Pokud možno tak s ionty a s příkonem více jak 2000W.
Já  k Vánocům od sestry dostala tento (kt jsem si vybrala a objednala zde) do dvou dnů byl doma, takže stránku doporučuji a já si tam budu objednávat i smoothie maker.









Tento sprej mám už od září a používám ho poměrně často a pořád je plný tudíž i vyšší cena se vyplatí, vlasy po něm božsky voní, mají objem.

Můj postup: vlasy rozčešu > namočím > šampónuju > smyju > maska/kondicionér >  počkám a smyju > lehce vysuším ručníkem a chvíli počkám > foukám mým novým božským fénem.

Abych to shrnula, asi největší zásluhu má ten fén, vybrala jsem si Remington, ptž na tuto značku jsem četla samou chválu, více než na Rowentu, podle heuréky je to 5 nejlepší přístroj na vlasy a 2 nejlepší fén.

Oleje a další séra nyní nepoužívám, akorát mi to zatěžuje vlasy, tyto tři produkty + fén s ionty mi stačí.
A nyní se těším jako malá až si našetřím penízky a nechám o sebe pečovat v Jacob&stylers, ceny jsou vysoký, ale jednou za půl roku se to vyplatí!


Napište mi prosím Vaše produkty na vlasy a od jaké značky máte fén. 
PS: Krásný začátek nového roku 
PAC A PUSU
 K.

4 komentáře:

  1. Vlasy si fénujem doma maximálne dvakrát do roka, zvyšok len na plavárni alebo vo wellness, ale obzerám sa po nejakom skvelom a úžasnom féne, pretože všetky moje vlasy len rozšuchoria, tie mi potom všade lietajú a elektrizujú a ani krémiky či olejčeky ich nevedia skrotiť :) Takže vďaka za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za tu cenu je skvělý a je to fakt znát, vlasy nemám přesušené a jsou krásně hebké po celou dobu!

      Vymazat
    2. za tu cenu je skvělý a je to fakt znát, vlasy nemám přesušené a jsou krásně hebké po celou dobu!

      Vymazat
  2. Teda si fakt vzorná, ja používam zvyčajne každý produkt inej značke, s touto zatiaľ skúsenosti nemám.
    Bianka

    OdpovědětVymazat