neděle 27. prosince 2015

New in: Biker boots



Dnes dopoledne mi přišla sleva z CCC 35% na nezlevněné zboží, proto jsem se vydala do Campusu a začala vybírat. Upřímně byl to boj, strávila jsem tam docela dost času cca hodinu a to já nemám ráda, nakupuji stylem, přijdu do obchodu, cestou sbírám věci kt se mi líbí, vyzkouším a odcházím s danou věcí, VŽDYCKY jdu s jasnou představou do obchodu a neodcházím s věcmi, které se mi jen tak líbí, ale vím, že je potřebuji a využiji na 1000%.
Asi mojí vášní jsou boty.. Tyhle černé nad kotníky ve stylu biker boots mi padly do oka jako druhé, ty první byli náádherné, ale poslední kus - měl rozlepenou vložku do bot a celkově byly dost nekvalitně provedeny.
Boty jsou z kolekce Jenny Fairy - na této kolekci se mi líbí, především cena je většinou nízká /se slevou se vždy vyplatí), boty nějakou tu sezónu vydrží, dříve jsem si kupovala jedny drahé boty, které se díky každodennímu nošení brzo opotřebovaly. Zvolila jsem jinou cestu, levnější boty a tudíž mám jich i víc. 
Vždy však musí splňovat dvě věci :
  1. mít stélku /aby mi neplacatěla noha/,
  2. pohodlné -> jedině pak mají šanci






Tohle byly moje první povánoční nákupy, co se týče oblečení bot, elektroniky, kosmetiky.
S přítelem jsme se teď přestěhovali do společného bytu a máme spoustu jiných /potřebnějších/ výdajů.
Ale fén a šampón + masku potřebuji ------> tudíž jsem si je objednala. :D Hihi

Napište mi, jaké pěkné dárky jste si nadělili pod stromeček, anebo ve vánočních slevách.





1 komentář: