úterý 21. dubna 2015

Yves Rocher SEBO végétal / combination to oily skin



 Po delší odmlce tu pro Vás mám recenzi na dva výrobky od Yves Rocher, konkrétně se jedná o micelární vodu 2 v 1 a o denní krém pro smíšenou až mastnou pleť. Jak určitě víte produkty nejsou 100% přírodní. Ale jejich značka je mi vcelku sympatická. Oficiální stránku naleznete zde. Jelikož tento krém ani micelárka mě moc nenadchla, respektivě mé pleti nevyhovuje /vůbec i když je to lepší než NUXE/
mám v plánu si zakoupit nějaký sprcháč a úžasnou a jedinečnou toaletku třešňový květ, miluju miluju tu vůni!


Micelárka odlíčí, ale nezdá se mi, že na 100% /spíše na dočištění pleti/ mě osobně vysušuje i když alkohol má až na 7 místě, a druhý největší problém parfemace, nemám to ráda, je až příliš silná /chemická/ mám ráda výrobky buď čisté anebo s jemnou nepatrnou bylinkovou vůní.
Po použítí této vody - je nanesení krému nezbytné, jinak se cítím jako sušenka.
200ml / 229 Kč
- poměr cena výkon, nic moc, vyplatí se maximálně v akcích /ve kterých ji koupila mamka/

 

Ani krém mi nepadl do oka, po 5-10 minutách ani nevím, že jsem si krém dávala a mohla bych se jít mazat znovu, nestačí mi jedna vrstva nýbrž dvě. Při používání obou přípravků se mi zhoršila pleť. Proto jsem se rozhodla je vyřadit. V občasné nouzi použiju tento krém. V poslední době jsem hodně suchá /atopická pokožka se projevila/ nemáte nějaký tip? 
 PS: za mě produkty ne, ale třeba mé mamce vyhovují a už má druhé balení.
50ml / 320 Kč
Silně uvažuju o Biodermě Atoderm, co myslíte?

Máte zkušenosti s Yves Rocher? Jste spokojení?

1 komentář:

  1. Sprcháče od YR jsem měla 3 a byly skvělý :). Měla jsem pak ještě kuličkový deodorant (taky mi vyhovoval) a teďka jsem si koupila vanilkový a kokosový balzám a ty Ti taky můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat