pátek 20. března 2015

19.3.2015

 I když si naplánuju publikování článků - vždycky se objeví něco, co napíši dřív, protože se mi zrovna chce a mám chuť. Takže plánování článků je u mě vááážně zbytečné.
K dnešnímu dni, ráno mě zbudila kamarádka telefonem :D ano děkuji své DD. Abych to upřesnila bylo to v 10 hodin dopoledne, ano jsem spáč, když nemusím do práce. Poté jsem si udělala ano k snídani tortillu :D nevím jestli je to zrovna dietní, ale udělala jsem si ji se zeleninou, takže by mohlo :D

RECEPT

Tortilli nahřejeme /mikrovlnka, trouba, gril/ uděláme domácí dresing /jogurt, sůl, pepř, chilli, paprika, stroužek česneku, citrónová šťáva/. Tortillu potřeme dresingem a dáme na ní avokádo /sůl pepř citron/ sálát, a nakrájenou papriku /můžete přidat i cherry rajčátka/. Zabalíme a sníme! :D
/vynikající je to s kuř.masem obaleném s trochou chilli/

Jacket - Manufactured & Vintage, Leggins - Tezenis, Sunglasses - H&M
Scarf - sister´s

 

A mé nové nehty. Tentokrát jsem zvolila baby pink a kamínek. 
Dnešní den jsem si moc užila, vstávala jsem až po 10, o 12 jsem si šla sednout za barák a venčila Žofku. Udělala jsem si kafíčko a zapálila si. Pak jsme jeli s přítelem do čistírny, kde jsem zjistila, že mi ani po 3 týdnech nevyčistili bundu a že se může chemickým čistěním zničit / super do pračky jí dát nemůžu, do čistírny taky ne/ grrr.
Pak jsem šla na velikou procházku s bafánkem a náramně si to užili!

Doufám, že i Vy si užíváte krásného počasí a chodíte ven, co nejčastěji!

Žádné komentáře:

Okomentovat