úterý 17. února 2015

Winter heroes



Když přišla zima, většina bio produktů s hydratací pokulhávala, tak jsem hledala tu nejlepší alternativu a našla ji. 


Krém CIEN SOS Hand Care seženete jej v Lidlu asi za 30 Kč, složení není otřesné a hlavně krásně hydratuje, zanechává lehký mastný film, který se brzo vstřebá a ruce jsou pár hodin heboučké. Od té doby, co si máchám ruky v práci na něj nedám dopustit.


NEUTROGENA LIP CARE voní nádherně po lesním ovoci a je určený pro suché rty. Jedno z nejlepších mazadel na rtíky. :) Já jej koupila v drogerii Teta cca 70 kč. Ale dá se sehnat i v DM.


JAKÉ JSOU VAŠE OBLÍBENÉ LIP PRODUKTY A JAKÝ KRÉM POUŽÍVÁTE NEJRADĚJI?


6 komentářů:

  1. Já krémy na ruce tak různě střídám (Avon, Oriflame, teď mám od Essence a -417) :) a na rty zrovna používám eos nebo zázračný balzámky z oriflame
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel avon a oriflame krémy jsou na me malo hydratacni a ani ty vůně mi nevoni :(

      Vymazat
  2. skvely, taky jsem rada za tyto produkty v zime!:D

    PS: Zvu te na svoji giveawayna mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Randomly found your blog and can’t express how I like it!
    It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já na ruce moc nic nepoužívám, jen občas.. pořád to vidím tak, že když budu příliš hydratovat ruce, budou mě štípat na poledance :D (ikdyž na tom už jsem hodně dlouho nebyla).. a na rty zbožňuju Oriflame soudek, lesky Yver Rocher a plno dalších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Yver Rochwr mám rada vanilkovy balzám na rty :)

      Vymazat