sobota 7. února 2015

Driving..


Původně jsem pro Vás měla "food talk", ale nějak z toho sešlo. Proto pro Vás mám dnešní fotku z mého výletu typu "sbal se jede se". Mám ráda spontánost, takže když mě napadlo sbalit klíčky a vyjet si, věděla jsem, že to bude božské. Má první samostatná jízda - sice na tajnačku, ale co. /hihi rebelka/
Auto i já jsme to ve zdraví přežili. A já si konečně vychutnala jízdu, po které toužím už od první chvíle, co jsem dostala řidičák..
Sednout a jet a poslouchat písničky a míjet svět kolem sebe.

Společnost mi dělaly:

Ben Cristovao - 1.SWEET CHILLI

Marlene - Lavender Fields 

/a ano stále dokola/ 


A jaká byla Vaše sobota?

 


6 komentářů:

  1. Ja som bola u babiny kde začala hrozná chumelica takže som rada, že som sa ako tak dostala domov...:-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás začala šílená chumelenice dneska :/ v takovém počasí bych si netroufla jet :// ale včera bylo krásně slunko lehký vítr :)

      Vymazat
  2. Teda, co mě nejvíce překvapilo je spojení přírodní kosmetiky a ta cigareta.. :D Jinak co se týče jízdy, řídím taky ráda, ale nejraději mám čtyřkolku, to je teprve nádhera se prohánět někde po poli/v lese atd.. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já kuřím teprve chvíli cca 2 + týdny začala jsem kvůli stresu a problémům tak okolo,
      Mimo to myslím, že ta fotka má díky tomu šmrnc :D
      PS: ale nehodlám dlouho kouřit, už se přesto dostávám :)

      Vymazat
    2. Presne to ma zaujalo ako prvé :D
      Kristýnka, dúfam, že sa cez to čo najskôr dostaneš. Stresu sa dá zbavovať rôznymi inými a príjemnejšími spôsobmi - hudba, knihy, wellness, priatelia...
      Aj ja mám rada cestu autom, predovšetkým dlhú a s dobrou hudbou. Avšak jazde na motorke sa to určite nevyrovná.

      Vymazat
  3. tak to muselo být super, sama za volantem :) a sweet chilli je best song <3

    OdpovědětVymazat