úterý 20. ledna 2015

30 BEAUTY QUESTIONS TAG


Jak určitě víte TAGy moc nedělám, ale tenhle se mi docela zalíbil, úplně prvně jsem ho viděla u Mii z Kissbooku. Aby nedošlo k mílce, zařadím tam i pár produktů, které nepatři do přírodní kosmetiky, používám je a mám je ráda, ale i přesto jsem NATURHOLIK!
 
1. vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
 
Můj první kosmetický produkt byla čirá řasenka a hned poté jsem si koupila řasenku v místí malé drogérce. Doteď si pamatuju jak šílená byla a brzy mi mamka pořídila pořádnou od MaxFactoru. /hihi/
 
2. specifikuj perfektní řasenku. už jsi takovou objevila?
 
Můj šampión je absolutně od 100% Pure, psala jsem už několikrát, že se vyrovná těm chemickým a je i daleko lepší. 
Z chemie by to pak byla žlutá řasenka od Miss Sporty, která dělala nádherné řasy.

 3. jaké krytí preferuješ u make-upu?
 
Přirozené, zakryjete všechny nedostatky a pleť nevypadá zmalovaně, zrovna naposled u kosmetičky /slečna si ani nevšimla, že mám make up/ 

4. oblíbená high-end značka?
 
Z přírodní kosmetiky by to bylo 100% Pure, Dr.Hauschka. Z chemie pak Benefit, Lancome /pro jejich božské rtěnky "rouge in love"/

5. jakou kosmetickou značku jsi chtěla vždycky vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?

To by byl asi NARS, u přírodní FARAN a Zuii. 

6. oblíbená značka z drogerie?

Alverde a Rimmel.

 7. nosíš umělé řasy?
 
Ne. Ale jednou bych si na řasy ráda zašla.. Ale stále mám strach, ptž mám i tak moc pěkné řasy.

8. je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?
 
Chodím ven i nenalíčená, v poslední době tedy spíše nalíčená, ale nemám problém jít nenalíčená.
9. jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako oko v hlavě?
 
Všech od 100% Pure, nových štětců od Péti, štětce od pierreBeauty.

10. jak často nakupuješ kosmetiku? líbí se ti nakupovat make-up po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?
 
Lepší je dle mě po jednom, ale občas jsem křeček a pokud objednávám z netu tak samozřejmě ve velkém /hihi jak jinak/

11. máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš jak se ti zachce?
 
V poslední době nakupuju kosmetiku jenm, když mi dojde a vždy jde o pečující /krém, odličovadlo apod/. Co se týče dekorativky teď ji momentálně nenakupuji. Kdyby ano byla by to nějaká rtěnka /Rimmel či 100% Pure anebo od stejné značky tvářenka/

12. používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
 
Ano.


13. jaký typ kosmetiky nakupuješ asi nejčastěji?
 
Pečující a rtěnky.



14. upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?
 
Nemám moc ráda katalogové kosmetiky, ty no name z tržnic. 
15. snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (olovo, sulfáty, parabeny...)
 
Ano a hodně, krom pár rtěnek a TAR linek od Benefitu, parfému a gel laku na nehty nepoužívám konvenční kosmetiku. 


16. máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
 
biooo.cz, 100percentpure.cz, DM apod.
17. péče o pleť : zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
 
Stále zkouším, pokud je něco absolutně TOP tak zůstávám věrná. 
 
18. oblíbená "bath and body" značka?
 
Manufaktura a Loccitane.
 
19. kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, která by to byla?
 
Jednoznačně 100% Pure.
 
20. jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?  
 
Líbí se mi obaly 100% Pure ano zase, pak Benefit.

21. jaká celebrita má vždy dokonalý make-up?
 
Jednoznačně RiRi má diva!
 
  22. na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
 
100% Pure a biooo.cz /dr.haschka.cz/

23. pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?
 
holistichabits , luxylady2, TessChristine123, Getthelouk

24. máš ráda multifunkční produkty jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks atd?
 
Asi ano..

25. jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
 
Když mám den blbec tak se mi nic nevede, jinak jsem vcelku zručná..

26. používáš primer pod oční stíny?
 
Veeeelmi vyjímečně.

27. kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
 
Myju si vlasy jednou za dva dny /šampon, kondicionér, maska/

28. co používáš jako první - korektor nebo make-up?
 
Jen make up
 
29. zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?
 
Mám vizažistický kurz.
 
30. co na make-upu miluješ obecně?
 
Líčení považuji za druh umění, jen díky němu poznáte s jakou dámou jednáte, je to sebevyjádření.
Z šedé myšky uděláte divu. A díky make upu můžete vypadat každý den jinak. Make up miluju!!!
 
 
Jestli budete dělat TAG dejte mi na něj link a napište mi svůj nejvíce oblíbený produkt vůbec!


 
 
 
 

3 komentáře:

  1. 100% pure musím někdy vyzkoušet, je mi ta značka neuvěřitelně sympatická :) Strašně dlouho jsem si lámala hlavu s tím, jaký je můj nejvíc oblíbený produkt a fakt nevím, který vybrat. To se prostě nedá zvolit jen jeden :)

    http://ellilightning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. at si vybereš cokoliv - tak budeš nadšená tot má ráda :)

      Vymazat
  2. WOW ta první fotka mne uchvátila! Takový výběr! Škoda jen že není i u nás :(

    OdpovědětVymazat