čtvrtek 19. června 2014

Mé oblíbené (bio)blogerky

Tento typ článků mám velice ráda, vždy objevím někoho nového, inspirativního. Dneska sepíši pár svým tipů a snad se Vám budou líbit. Článek bude rozdělen na kosmetické, módní, veganské ... části. Začneme s blogy kosmetického zaměření. 


Veronikad
- Verča z myraspberry je moje srdcovka. Sleduji ji již 2-3 roky, a poslední 2 roky ji miluju každým dnem více. Její blog je lifestylový a to se mi na něm asi nejvíce líbí. Verča přidává fotky z akcí v Praze, píše recenze na podniky, fotí své outfity, sem tam přidá i kosmetický článek o svých oblíbencích, každý rok letí na zajímavé místo (vloni byla v Anglii) letos jede na jazykový kurz do Španělska a byla s rodinou na Bali. Dále přispívá svým kulinářských koutkem a najdete u ní zdravé tipy, jak se stravovat. Dříve psala i o svých wourkoutech, bohužel to přesunula na jiný blog, což mě velmi naštvalo, byla jsem na něj velmi zvyklá a moc mě tenhle typ článků bavil a byl neustálou inspirací, co dál cvičit. Jen z principu se nekoukám na ten její druhý blog - prostě mě nebaví.

Fashion Picnic
- Další mojí velkou oblíbenkyní je Nicca, která píše zejména o kosmetice a to převážně bio (za což jsem mega ráda). Na druhou stranu občas bych jí ráda zaškrtila, díky ní jsem objevila spoustu věci, ale... Kdykoliv si řeknu "dost" teď utrácet nebudeš, objeví se ONA se svých zaručených "must haves", které člověk prostě musí mít! :D Tudíž pokud chcete uchránit svoji peneženku /popř. kreditku - můj případ/ raději tam nelezte! V druhém případě klikněte na odběr a těšte se na super recenze a tunu nových přípravků ve vaší koupelně! /za mě best objevy: kivvi koktejl a Dr.Hauschkovi matlátka - nešlápnete vedle/



 
 Naše cesty by se nejspíše nikdy nestřetly, kdyby tento blog neposlal přítel se slovy "Lásko vím, že si nešťastná, že si freshlili zrušila blog, ale našel jsem ti jinou, taky svělou blogerku, přečti si pár článků".
A právě to jsou okamžiky, kdy si řeknu, jak moc svého přítele moc miluju, že na mě tak pěkně myslí. Tehdy jsem pár článků prolítla a smutně řekla "moc děkuji je moc fajn". S odstupem pár týdnů jsem se ke Chroustíkovi stále častěji vracela. A nyní s hrdostí prohlašuji. Ano měl pravdu, sice to není freshlili, ale je báječná a zcela se jí vyrovná a dokonce jí předčí i v tom, že používá a píše jen o přírodní kosmetice (a články ze života). Co ještě více říci o Bebe, skvělé autorce Chroustíka? Má děsně vtipné a chytlavé nadpisy článků, náramně si vyhraje s každou větou a právě proto ji miluju, pro její skvělý humor a cit pro psaní! 
Akorát VAROVÁNÍ: po přečtení článků BioOrganica budete nejspíše o pár tisíc lehčí! Tudíž neotevírat! Nebo jak já " na cestě jsou vzorečky" :D


- Má oblíbená beautyblogerka, myslím že je z Anglie možná Amerika, netuším, ale je velmi sympatická a její recenze mám moc ráda. Díky ní jsem se zamilovala do John Masters Organic a letos na léto/po létě si hodlám od této značky něco pořídit /vyčkám na nějaké akce, je totiž šíííleně předražený/. Podle ní jsem si pořídila/nb chci pořídit dost věcí. Další blogerka, která stojí za odběr!










- Tenhle blog nepatří k mým zcela top, mám ráda jen určitě články, možná bych ho měla radši kdyby měl hezčí desing (na tohle jsem pes a hrozně moc na to dám a možná i trošku povrchní. Ráda si přečtu její recenze + objevila jsem díky ní super rtěnku od Zuii. 



Táák tohle byly moje tipy na super blogerky, jaké sledujete rády Vy? Budu moc ráda za každý Váš tip!

9 komentářů:

  1. Jů, moc děkuji za krásná slova, ani nevíš jak moc jsi mě tím potěšila.. :3
    Jinak první blog co máš na seznamu vidím asi poprvé v životě a musím ho pořádně proletět, takže děkuju za nový tip.. A Chroustíka prostě žeru. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fashion Picnic mám taky moc ráda! :)
    Do Brna se stěhuju v září - jdu tam studovat. Ty tam bydlíš/studuješ taky? :) A k těm vzorům: Upřímně, mi skoro všechno oblečení se zvířecím vzorem připadá lacině, ale ta sukně se mi nějak zalíbila, no a ty boty, ty jsou pro mě absolutně boží, protože většinou nosím jednoduché outfity, tak na oživení mi připadají prima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bydlím kousíček od brna,pár km :) bývám v Brně dost často :) ti pak můžu nějaký super podniky ukázat!

      Vymazat
  3. Jééééééééééé! :-) Celou dobu, co článeček čtu, tak se usmívám, jak kdybych vyhrála milion! To je tak strašně hezké, jak na tebe přítel myslí! :-) A ještě ke všemu si tu přečíst o sobě tolika krásných slov! Děkujuuuu! :-*
    Tenhle článek si vytisknu a pověsím nad stůl! Jako vážně! :-) :-*
    Bebe
    PS: Organic Beauty Blogger vypadá suprově! Dávám do záložek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem moc ráda, že se ti tolik líbí, však jsem napsala svatou pravdu, moc ráda Tě čtu :))

      Vymazat
  4. Děkuji za tipy na holky, některé jsem neznala a ráda se mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vlastne poznám len Verču, ale na ostatné tiež rada pozriem:)

    OdpovědětVymazat